poniedziałek, 15 czerwca 2015

Colorful Books TAG

Zapraszam was na pierwszy TAG na moim blogu ;)









Szary to kolor ponadczasowy - książka, która może być uznana za ponadczasową.

Przeczytałam wiele książek, które uznałabym za ponadczasowe. Jedną z nich jest Mały Książę, który jest jedyny w swoim rodzaju.  







Czarny jest kolorem silnych emocji - książka, która wywołała  u
Ciebie największe emocje


Na pewno jest to trylogia Igrzyska
śmierci ze względu na to, że od tej serii zaczęła się moja prawdziwa przygoda z książkami.






BIAŁY to symbol neutralności - Książka do której jesteś neutralnie nastawiona.

Ostatnio czytałam "7 razy dziś" Lauren Oliver. Nie była to książka porywająca, tak żeby mnie poruszyła, wstrząsnęła.  i jak dla mnie to książka na jeden raz. 








Niebieski to kolor wytrwałości, niezawodności - książka, która Cię nie zawiodła, mimo różnych opinii na jej temat.

"Papierowe miasta" czytałam o niej różne opinie, dużo negatywnych, ale mnie nie zawiodła. Jak dla mnie to książka lekka i przyjemna ;) 








Zielony jest kolorem nadziei - książka, która dała Ci nadzieje.

Właśnie wczoraj skończyłam czytać "Poradnik pozytywnego myślenia" i jest to książka pozytywna, z dużą dawką energii i nadziei na lepsze jutro.







Czerwony to kolor miłości, ale i nienawiści - książka, którą kochasz i nienawidzisz równocześnie.

Kocham trylogię Niezgodną, ale nienawidzę, bardzo nienawidzę 3 tomu. "Wierna" dlaczego tak się skończyłaś.  






Żółty, kolor słońca i radości - książka z którą masz najwięcej wspomnień.

"Dary Anioła" uwielbiam całą serię. Teraz kończę 6 ostatni tom i .... ;( Ale będą inne książki autorki więc jest ok, 









Złoty, symbol bogactwa - książka, która była prawdziwym bogactwem, jeśli chodzi o treść na jej kartach.

No i teraz mam problem, bo jest naprawdę wiele bogatych w treść książek. To może "Dawca". Dlaczego? Bo jest to książka głównie skierowana do młodszej grupy czytelniczej, ale osoby starsze spokojnie mogą ją przeczytać ze względu na wartości, które przekazuje nam autorka.   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz